Jag saknar dig verkligen, Lea <3

Så är det.
Jag började på denna bloggen, dels för att du slutade & dels för att jag knappt klarar att logga in på din blogg.
 
Känns så hemskt. Alla sorgliga inlägg, farväl osv. + att om jag liksom bara drar vidare med bloggen som "min", och fortsatt som vanligt, alltså...nej, det går bara inte.
Du har varit en så stor hjälp för mig. Ibland klarar jag inte "dem" (du vet vilka jag menar), deras beteende & deras kommentarer om allt & alla, då har du alltid funnits där, du är speciell.
Jag kommer ihåg för länge sedan, i skolan. Min typ enda andra kompis och de 3 till jag kan stå ut att vara med, var borta i flera dagar, och du var sjuk. Stod knappt ut med "deras" eviga tjat om att allt ska vara si eller så.
Dog nästan xD
Önskar att jag kunde komma till dig, eller tvärtom.
Hoppas verkligen att allt går vägen för dig ♥
Lycka till på den nya skolan ♥
Detta är till min fina, underbara, bästa kusin, Lea Mountainlord ♥
 
 
Här är hennes header, den finaste som finns, som ett minne<3
 

Postat av: Lea Mountainlord

Emmy, min underbara vän. Det var svårt att läsa detta inlägget, fällde nästan en tår. Det är så hemskt att inte ha med dej längre i skolan. Allt är annorlunda. Vi har idrott utanför skolan, alltså i stan. De bara säger en plats, att där ska man va prick klockan "13.00". Vart ska man gå? Hela stan är nästan ny för mig, hur ska man hitta? Tänk om du var med, då kunde vi försöka att hitta tillsammans. Men jag har ju "P" om du vet vem jag menar. Och en som börjar på "J" som är hennes kompis. Det är klart, det är ju tur att jag har någon som jag känner. Men det är något speciellt med dej, jag vill bara ha tillbaka dej, saknar dej otroooligt, det är hemskt. Min underbara Emmy. Jag vet inte hur jag ska klara mej utan dej. Det har gått två dagar för mig i skolan, och jag grät i gårkväll bara för att jag saknar dej så mycket. Kanske lite överdrivet, men det är verkligen jobbigt. Så svårt att skiljas ifrån dej. Allt är så nytt, och massa saker hit och dit. Mycket stressigare än på förra skolan. Man måste typ springa efter skolan till bussen, eftersom att den är längre bort, annars missar man den :( Och vet du, vi är 6 tjejer och 20 killar i klassen! :O Men jag tror att de kommer blanda oss, eftersom att vi är 3 paralellklasser. Mycket mer folk, mycket större skola, mycket mer nytt. Allt är hemskt utan dej. Kan du inte söka hit, till denna nya skola som jag går på, tänk om du kommer in, ifall det är någon som hoppar ur skolan. Men det kanske inte går, och såklart så kanske du vill gå kvar. <3 Min underbara vän, vi får höras i helgen tycker jag! <3 Ifall någon av oss kan såklart. Älskar dej min underbara Emmy. Vet inte om jag står ut utan dej. Fina, underbara, bästa, sötaste, snällaste, gulligaste Emmy.

Saknar dej, av hela mitt hjärta. <3

Och kom ihåg:
"Det är något speciellt med just dej" <3

Kram på dej, fina du. <3 :'( :*

Svar: Aw, Lea <3 Vore underbart om jag också kom in, och slapp ifrån "dem".Deras samtalsämne seriöst HELA LUNCHEN idag var smink (olika sorts mascara STAV?), längden på ögonfransarna och olika klädmärken. Stod knappt ut :/
Saknar dig otroligt mycket, gråter nästan ibland, allt känns så tråkigt. Till dig kunde jag alltid gå, om jag kände mig ensam, utanför osv. Du fanns liksom alltid där <3
Tänker på dig ofta, ha det så bra, finaste underbaraste, snällaste Leasisen <3
Vi hörs snart, lovar <3
Emmy

2013-08-20 - 18:03:45

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: